Selectează o Pagină

Regulament concurs

”#ZaigPhoto Challenge„

 

ART. 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI

Organizatorul concursului este VINIFERA ECO ZEM SRL cu sediul în Str. Principală nr. 93, Loc. Teaca, jud. Bistrița-Năsăud, CIF RO 32445619, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului număr de înregistrare J06/988/2022, reprezentată legal de dl Zaig Eckehardt, în calitate de Administrator.

Concursul se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligația de a anunța publicul în mod oficial, în aceeași maniera în care a fost făcută și informarea inițială.

ART. 2. LOCUL, SCOPUL ȘI DURATA DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI
Concursul se desfășoară în perioada 19.05.2023 – 21.05.2022
Locul de desfășurare a concursului este pe pagina Facebook Casa de vinuri Zaig, Teaca, Bistrita-Nasaud, https://www.facebook.com/casadevinurizaig și pe pagina de Instagram casadevinurizaig, https://www.instagram.com/casadevinurizaig/, în condițiile prevederilor actualului Regulament și are drept scop promovarea brandului ZAIG.

Pe perioada concursului Regulamentul poate fi consultat în mod gratuit pe site-ul zaig.ro.

ART. 3. CONDIȚII DE PARTICIPARE
Concursul se adresează tuturor persoanelor fizice care au împlinit vârsta de 18 ani până la data începerii concursului și care au domiciliul pe teritoriul României.

Paginile Facebook sau Instagram create special pentru participarea la concursuri sau paginile aparținând aceluiași utilizator real nu vor fi acceptate.

După extragerea câștigătorului, înainte de publicarea numelui, pagina Facebook sau Instagram a acestuia va fi verificată și va trebui să îndeplinească anumite criterii de eligibilitate, detaliate mai jos.

În cazul în care se constată că pagina a fost creată special pentru participarea la concursuri sau aparține unui utilizator care deține mai multe pagini cu care a participat la concursurile ZAIG, premiul va fi anulat și acordat următorului clasat la extragere (în cazul în care pagina acestuia de Facebook sau Instagram îndeplinește criteriile de eligibilitate).

 

Criteriile de eligibilitate ce vor fi luate în considerare în analiza câștigătorilor sunt:

  1. Numărul de prieteni reali (care trebuie să fie mai mare de 25)
    2. Calitatea prietenilor (numărul prietenilor persoane reale trebuie să fie de cel puțin două ori mai mare decât numărul prietenilor asociații, companii, etc)
    3. Din analiza Cronologiei trebuie să reiasă o activitate constantă, fără legătură cu participarea la concurs (în cronologia unei pagini analizate, numărul de posturi/share-uri/like-uri în favoarea unor concursuri nu trebuie să fie mai mare decât cel al posturilor personale).

ART. 4. MECANISMUL CONCURSULUI
Pentru a se înscrie în concurs utilizatorii Facebook și Instagram vor trebui să îndeplinească câteva condiții:

  • Să facă o poză cu frame-ul ZAIG expus lângă standul Zaig de la ”Central Park Wine Festival”
  • Să posteze poza pe Facebook sau Instagram și să folosească hashtag-ul ”#ZaigPhoto” în postare și să și eticheteze organizatorul concursului prin includerea textului ”@casadevinurizaig” atât pe Instagram cât și pe Facebook

 

Utilizatorii Facebook și Instagram se pot înscrie o singură dată la concurs. În cazul multiplelor înscrieri, va fi luată în considerare prima înscriere.

Câștigătorul va fi ales pe baza deciziei echipei Zaig, care vor alege duminică (21.05.2023), la ora 16:00, cea mai creativă poză postată în perioada concursului, pe baza unor criterii subiective și personale. După alegerea pozei aceasta va fi postată pe pagina de Facebook și Instagram a organizatorului concursului.

 

Câștigătorul nu va putea să ofere premiul altei persoane sau să solicite schimbarea premiului în nici un fel.

 

Câștigătorul nu poate cere sau obține contravaloarea în bani a premiului câștigat.

 

Câștigătorul trebuie să vină personal să-și ridice premiul de la standul Zaig din cadrul ”Central Park Wine Festival”, până la finalul festivalului. În cazul în care această persoană nu-și va ridica premiul până la finalul festivalului, premiul va fi anulat.

ART. 6. RĂSPUNDEREA
Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui câștigător de a intra în posesia premiului.

Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare revendicării acestuia, nu vor fi în responsabilitatea Organizatorului.

 

 

 

ART. 7. LITIGII
În cazul unor litigii apărute între Organizator și participanții concursului, acestea se vor soluționa pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.

ART. 8. FORȚĂ MAJORĂ
Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin regulament.
Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea concursului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Organizatorul dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la concurs existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

ART. 9. PREMII

 

Premiul:  Un pachet format din 3 sticle de vin ZAIG.

 

Pin It on Pinterest

Share This